Hej! Hvordan kan vi hjælpe dig?
Hvorfor mislykkedes min kortbetaling?
Nedenfor forklarer vi nogle årsager til, at din kortbetaling kan mislykkes.
Transaktion afvist af autorisationssystemet
I dette tilfælde ville du have set en fejlmeddelelse, der sagde: Transaktion afvist af bankens 3D Secure-autorisationssystem. Du er ikke blevet debiteret. Prøv venligst igen eller skift betalingsmetode, hvis problemet fortsætter.
Det betyder, at din bank eller kreditkortudbyder har afvist betalingen under 3D Secure-verifikationsprocessen, men de fortæller os desværre ikke hvorfor. Det betyder ikke nødvendigvis, at du ikke har penge nok på din konto, eller at dit kort er blevet spærret, men det ville være bedst at kontakte din bank for at få mere at vide.
Når du kontakter din bank, skal du sørge for at fortælle dem, at dit kort blev afvist, mens du forsøgte at godkende betaling via 3D Secure, ellers er de muligvis ikke i stand til at give de bedste oplysninger til at hjælpe med dit køb.
Brugergodkendelse mislykkedes
I dette tilfælde ville du have set en fejlmeddelelse, der sagde:
Transaktion afvist: godkendelse mislykkedes. Du er ikke blevet debiteret. Prøv igen, eller kontakt din bank, hvis problemet fortsætter. Alternativt kan du ændre betalingsmetoden.
Dette kan ske af flere årsager:
Engangspinkoden, der blev sendt fra din bank, blev indtastet forkert.
Du har ikke modtaget en OTP eller godkendelsesmeddelelse fra din bank til at godkende transaktionen.
OTP- eller autorisationsmeddelelsen sendt fra din bank blev ikke indtastet eller godkendt inden for den krævede tidsramme.
Dit kort er ikke tilmeldt 3D Secure.
Hvis du ikke modtager engangspinkoden eller godkendelsesmeddelelsen for at godkende transaktionen, bedes du kontakte din bank for at fortælle dem det. Du bør modtage dette fra din bank eller kreditkortudbyder via sms eller e-mail.
Hvis du tror, at du måske lige har indtastet OTP forkert eller ikke har indtastet det i tide på 3D Secure-siden, så foreslår vi, at du bare prøver at betale igen.
Hvis du aldrig har brugt dit kort til et onlinekøb før, er det muligt, at dit kort ikke er tilmeldt 3D Secure, i så fald skal du kontakte din bank og bede dem om at tilmelde dit kort. Det er meget hurtigt og umagen værd at gøre det, da alle hjemmesider og virksomheder nu er forpligtet til at bruge 3D Secure til onlinebetalinger.
Ugyldig CVV
I dette tilfælde ville du have set en fejlmeddelelse, der sagde:
Transaktion afvist: ugyldigt CVV-nummer. Prøv venligst igen med det korrekte CVV-nummer. Alternativt kan du ændre betalingsmetoden.
CVV-nummeret omtales også nogle gange som CID/CVC-nummeret eller sikkerhedskoden. For Visa og Mastercard er det de sidste 3 cifre på bagsiden af et kort. For American Express er CID det lille 4-cifrede nummer over et kortnummer på forsiden.
Hvis din betaling mislykkes på grund af dette, skal du blot prøve betalingen igen og bare være sikker på, at du indtaster det korrekte nummer i CVV-feltet.
Forkert udløbsdato
I dette tilfælde ville du have set en fejlmeddelelse, der sagde:
Transaktion afvist: forkert udløbsdato. Prøv venligst at betale igen med den korrekte kortudløbsdato (MM/ÅÅ). Alternativt kan du ændre betalingsmetoden.
Dit korts udløbsdato er angivet på forsiden af dit kort i formatet MM/ÅÅ. Dit kort kan blive afvist, hvis du indtaster den forkerte udløbsdato, men det vil også blive afvist, hvis udløbsdatoen allerede er overskredet.
Hvis du kun har indtastet udløbsdatoen forkert, foreslår vi, at du prøver at betale igen. Hvis det ser ud som om dit kort er udløbet, vil du desværre ikke kunne bruge det til betaling. I stedet kan du enten skifte betalingsmetode eller kontakte din bank for at bestille et nyt kort.
Andet
Din betaling kan også mislykkes, hvis:
Du har ikke penge nok på din konto.
Dit kort er blevet spærret fra at foretage onlinekøb.
Vi er baseret i Sverige. Hvis du bruger dit kort på et internationalt websted, skal du muligvis kontakte din bank for at fortælle dem, at du foretager en betaling på et svensk websted. Ellers kan de have mistanke om bedrageri og afvise betalingen.
Du oplever netværksproblemer; Især 3D Secure kan være ret kræsen, og en dårlig internetforbindelse kan forhindre 3D Secure-siden i at fortælle din bank om at sende dig en engangs-pin for at godkende transaktionen eller endda forhindre siden i overhovedet at indlæses.
Du har trykket 'tilbage' i din browser eller lukket Trionic-fanen eller vinduet, før du gennemførte betalingen. Du bør kun antage, at din betaling er lykkedes, hvis du ser siden Trionic Order Success.
Husk, at at få en sms fra din bank om, at der er reserveret penge, ikke nødvendigvis betyder, at din betaling er lykkedes. Disse er typisk kun beregnet til at informere dig om, at der er reserveret penge på din konto, men endnu ikke er taget fra den. Hvis du er usikker på, om din betaling lykkedes, bedes du sende en e-mail til vores supportteam på info@trionic.com, så kan vi undersøge sagen for dig, eller du kan ringe til din bank for at tjekke, om pengene har forladt din konto.
Vi er glade for, at vi kunne hjælpe dig. Tak for din feedback!
Giv os venligst feedback eller spørg os via:
- +45 80 826002
- Chat with us
Læs og lær mere om vores højkvalitets rollator.
Vil du vide mere? Herunder finder du alt hvad du har brug for at vide om vores Veloped og rollatorer.