Vilkår for belønninger (DK)
Dette er de vilkår og betingelser, der styrer vores webstedskonti (hver en konto) og vores 'Trionic Rewards' medlemsbelønningsprogram, som er tilgængeligt for kontoindehavere (Rewards-programmet).
Læs venligst disse vilkår omhyggeligt, før du tilmelder dig en konto. De fortæller dig, hvem vi er, hvordan vores konti og belønningsprogrammet fungerer, hvordan vi kan ændre eller afslutte kontotjenesten eller vores belønningsprogram og andre vigtige oplysninger. Hvis du mener, at der er en fejl i vilkårene, bedes du kontakte os for at drøfte det.
Berettigelse til konti og belønningsprogrammet
For at være kvalificeret til konto skal du:
- være bosiddende uden for Australien eller Canada;
- være mindst 18 år (eller, hvis den lovlige myndighedsalder er højere i det land, du er bosat i, have nået myndighedsalderen); og
- har en gyldig e-mailadresse.
For at være berettiget til medlemskab af belønningsprogrammet skal du have en aktiv konto, og medlemskabet skal være knyttet til den konto.
Vores skøn til at nægte medlemskab
Vi kan afvise en ansøgning om en konto eller medlemskab af belønningsprogrammet af en hvilken som helst grund, efter vores absolutte skøn. Vi kan til enhver tid lukke en konto eller trække medlemskab af ethvert medlem af belønningsprogrammet til enhver tid efter vores absolutte skøn (hvis vi lukker din konto eller trækker dit medlemskab af belønningsprogrammet, mister du alle optjente fordele).
Flere konti
Du kan kun have én konto (og kun ét medlemskab til belønningsprogrammet). Vi kan fusionere, afvise eller lukke yderligere konti til enhver tid efter vores skøn. Vi forbeholder os retten til at overvåge antallet af konti i enhver husstand og annullere alle konti, hvor vi har mistanke om, at duplikerede konti holdes af den samme person (hvis vi annullerer eller flette konti, er indehaveren af den eller de konti, som vi har annulleret og/eller fusioneret kan miste eventuelle påløbne fordele).
Kun personlig brug
Vores konti og belønningsprogrammet er kun til personlig brug. Vi forbeholder os retten til til enhver tid at afgøre, om du handler personligt eller på vegne af en virksomhed. Hvis vi fastslår, at du bruger en konto eller belønningsprogrammet til forretningsformål, kan vi annullere din konto og dit medlemskab, og du mister alle optjente fordele.
Sådan tilmelder du dig din konto
Forudsat at du opfylder de berettigelseskriterier, der er angivet ovenfor, kan du tilmelde dig en konto ved at besøge siden "Min konto" og udfylde afsnittet "tilmelding" på siden. Du skal give os dit fulde navn, en gyldig e-mailadresse og alle andre oplysninger, som vi angiver, som vi har brug for under registreringsprocessen.
Du skal holde dine oplysninger opdateret
Det er vigtigt, at du holder dine oplysninger opdateret, så vi (blandt andet) kan overvåge din kontos berettigelse. Du erklærer og garanterer derfor over for os, at enhver information, som du er forpligtet til at give os, når du tilmelder dig din konto, er sande, nøjagtige, aktuelle og fuldstændige i alle henseender, og du anerkender, at vi giver dig kontoen på grundlag af den repræsentation. Du forpligter dig også til straks at underrette os om eventuelle ændringer af disse oplysninger ved at opdatere oplysningerne på din konto.
Adgangskoder og sikkerhed
Du skal oprette en adgangskode, når du tilmelder dig din konto. Hvis du ikke har indstillet en adgangskode, kan du nulstille din adgangskode og indstille en ny. Du bør ikke videregive din adgangskode til andre, og du er eneansvarlig for at holde dine kontooplysninger fortrolige. Du skal sørge for at forhindre misbrug af din konto og sikre, at ingen andre har adgang til din konto. Du accepterer straks at underrette os om enhver uautoriseret brug af din konto eller ethvert andet brud på sikkerheden relateret til din konto.
Tab som følge af misbrug eller uautoriseret adgang til din konto
Vi er ikke ansvarlige for tab, der er opstået som følge af misbrug eller uautoriseret brug af din adgangskode eller din konto (herunder, for at undgå tvivl, brugen af enhver Trionic Reward-kredit, du måtte have optjent).
Online adgang
Vores konti administreres kun online. Du skal have en gyldig e-mailadresse for at bruge din konto, og du skal have internetadgang for at få adgang til din konto.
Hvad skal du gøre, hvis du ikke ønsker at være medlem af belønningsprogrammet
Hvis du gerne vil opretholde en konto, men ikke ønsker at være medlem af belønningsprogrammet, bedes du kontakte os, så fjerner vi dig fra belønningsprogrammet (se nedenfor for yderligere detaljer). Hvor vi har fjernet dig fra belønningsprogrammet, vil vi ikke længere sende dig kommunikation relateret til belønningsprogrammet. Bemærk venligst, at du fortsat vil modtage kommunikation relateret til din konto og enhver marketingkommunikation, som du har abonneret på. Du vil stadig kunne få adgang til din konto, men du vil ikke være i stand til at få adgang til fordelene ved belønningsprogrammet (og for at undgå tvivl mister du enhver Trionic Reward-kredit, du har optjent).
Fordele ved belønningsprogrammet
Som medlem af Rewards-programmet kan du have adgang til en række frynsegoder og fordele, herunder adgang til eksklusive kampagner og muligheden for at optjene Trionic Reward Credit, som kan indløses til penge fra køb på Trionics hjemmeside. Hvor vi henviser til "trionic.com" i disse vilkår og betingelser, henviser vi til Trionics onlinebutik i dit bopælsland.
Fordelene kan ændres
Vi kan til enhver tid efter eget skøn variere fordelene ved belønningsprogrammet (inklusive værdien og tilgængeligheden af enhver Trionic belønningskredit) eller helt trække fordelene tilbage.
Sådan fungerer Trionic Reward Credit
Vi giver dig Trionic Reward Credit for kvalificerende køb på vores webside.
Kredit for at henvise en ven til Trionic
Du kan også optjene Trionic Reward Credits, hvis du deltager i vores henvisningsprogram, som udelukkende er tilgængeligt for medlemmer af Rewards-programmet. De vilkår og betingelser, der gælder for henvisningsprogrammet, er angivet i skema 1 (vilkår og betingelser for henvisningsprogrammet).
Udgiftsbelønningsprogramkredit
Din Trionic Reward-kredit vil automatisk blive anvendt på dit næste køb til at dække omkostningerne ved køb på Trionics webside. Vi vil ikke bytte Trionic Reward Credit til kontanter, og Trionic Reward Credit kan ikke overføres til en anden person. Trionic Reward Credit kan ikke bruges til køb af gavekort eller til køb foretaget med en rabatkode.
Returnering af køb
Hvis du returnerer et køb, som du har optjent Trionic Reward-kredit for, og vi giver dig en refusion, trækker vi det beløb af Trionic Reward-kredit, du har optjent for det pågældende køb, fra din konto.
Andre vilkår, der gælder for Trionic Reward-kreditter
Optjening af Trionic Reward Credit berettiger dig ikke til nogen erhvervede rettigheder og betyder ikke, at du kan stole på den fortsatte tilgængelighed af enhver belønning, fordel eller belønningsprogramprivilegium. Trionic Reward Credit og de andre fordele, privilegier og belønninger i Rewards-programmet er personlige for dig og kan ikke tildeles, byttes, byttes, byttes til kontanter eller på anden måde overføres.
Trionic Reward-kreditter har ingen pengeværdi og kan under ingen omstændigheder danne grundlag for et pengekrav mod os eller vores tilknyttede selskaber.
Afslutning
Du kan til enhver tid lukke din konto (og/eller opsige dit medlemskab af belønningsprogrammet) ved at kontakte os via vores support support@trionic.com eller ved at skrive til os på Trionic Sweden AB, Märstagtan 8, 75323 Uppsala , Sverige.
Vi kan lukke din konto (og dermed dit medlemskab af belønningsprogrammet) øjeblikkeligt uden varsel til enhver tid efter vores skøn og uanset årsag.
Uden at det berører vores generelle ret til at lukke din konto til enhver tid:
(i) hvis vi har mistanke om, at du handler i strid med disse vilkår og betingelser eller bruger din konto på en svigagtig måde eller til ulovlige formål kan vi afslutte din konto øjeblikkeligt og uden varsel, og
(ii) hvis din konto har været inaktiv i 24 måneder, kan vi gennemgå den og afslutte den.
Hvis din konto lukkes (enten af dig eller af os), vil alle optjente, men ubrugte Trionic Reward-kreditter blive fortabt og annulleret. Du vil ikke være berettiget til nogen kontant kompensation for de fortabte kreditter, og kreditterne vil ikke blive genaktiveret, hvis du efterfølgende genåbner en ny konto.
Databeskyttelse
Alle personlige oplysninger, som vi indsamler gennem Rewards-programmet, vil blive behandlet i overensstemmelse med vores privatlivspolitik, som kan findes i vores privatlivspolitik. Derudover kan vi bruge personlige oplysninger, som vi indsamler gennem belønningsprogrammet til at administrere din konto og belønningsprogrammet; og for at vurdere din berettigelse til en konto. Du kan til enhver tid fravælge enhver marketingkommunikation ved at klikke på "afmeld"-linket i enhver marketingkommunikations-e-mail, vi sender til dig.
Website vilkår og betingelser
Anvendelse af lokale love
Vi kan overføre denne aftale til en anden
Du har brug for vores samtykke til at overføre dine rettigheder til en anden
Ingen andre har nogen rettigheder i henhold til denne kontrakt
Hvis en domstol finder en del af denne kontrakt ulovlig, vil resten fortsætte i kraft
Vores ret til at ændre disse vilkår
Seneste opdatering: March 17, 2024
Vi kan opdatere, ændre, suspendere eller opsige disse vilkår og betingelser til enhver tid efter vores eget skøn, eller afslutte belønningsprogrammet eller lukke vores kontoprogram ved at ændre disse vilkår og betingelser og sende en meddelelse på vores hjemmeside eller sende en e-mail du.